Klacht: totaal geen service

Bouman1974 op 22 september 2014 over Bax Totaal Recreatie in de categorie Camping & Outdoor

Voorjaar 2014 een Baco 4000 aangeschaft met extra voorwand. Van de zomer 3 weken op vakantie geweest met de tent. Veel regen en wind gehad. Opvallend was dat het hele voorscherm staat te klapperen, hoe je de tent ook afspant. Ook sproeit de regen door de rits in het voorscherm. Na onze vakantie naar Bax recreatie met de vraag of de voorwand vast gezet kan worden aan de tent. Dit kon niet en ging hij ook niet doen zij hij heel klant onvriendelijk. Hij was bij alle opmerkingen heel onbeschoft. Bij thuis komst toch maar gemaild met Bax. En het probleem voor gelegd. Er werd gevraagd hoe ze het rot gevoel over Bax weg konden nemen. Mijn antwoord was. Dat ze op hun kosten de rist water dicht moesten maken. En met een oplossing moesten komen voor de wind aan de zij kant ivm tocht en klapperen. Zij zijden ook dat wij de enige klanten waren die daar over klaagde. En dat wij de voor scherm alleen mochten gebruiken met slecht weer. Nou met slecht weer gaf de voorwand juist problemen. Op de camping stond een zelfde tent en die klaagde over het zelfde probleem. Ik heb inmiddels herhaaldelijk contact gezocht met BAX en geen reactie meer gehad. Ze hebben een keer gebeld en beloofde voor eind van de week terug mailen met een oplossing. Nooit meer iets van gehoord. Het gaat over een tent van 2900 euro. Verkopen kunnen ze wel maar dan houd het ook echt op. Voor dit bedrag mag en kun je natuurlijk ook niet veel verwachten. Je koopt een tent met de voorwaarde dat je door het extra voorscherm de tent groter kunt maken. Dit wind- en waterdicht. En wat krijg je…..een hoop gesnauw dat het scherm daar niet voor is gemaakt. Dat noem ik verkoop onder valse voorwendselen.

wanneer kosteloos de rits waterdicht wordt gemaakt en er een oplossing komt voor de klapperende voorwand

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bax Totaal Recreatie

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bax Totaal Recreatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door