Klacht: Batterij Samsung s6 super snel leeg

Lzf op 07 april 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na een update in 2017 is er iets bijzonders met de levensduur van de batterij gebeurd. Als je de telefoon bijna niet gebruikt, lees 1x bellen en een paar berichtjes via Whatsapp sturen. Is deze om een uur of 1 in de middag leeg. Terwijl hij de nacht ervoor heel de avond aan de oplader heeft gelegen. Als je de klacht op Google zoekt zie je bij iedereen hetzelfde probleem naar voren komen. Nieuwe batterij erin. Harde reset. Niets heeft zin.
Als je de klacht bij Samsung voorlegt stellen ze voor je telefoon ter reparatie aan te bieden. Maar uiteraard kost dit je wel geld. Ze zullen dan zelf ook een nieuwe batterij erin zetten en wellicht een harde reset en dan kan je de telefoon weer terug verwachten. Tot zover niemand die daarbij geholpen is behalve Samsung zelf want die kunnen er weer lekker aan verdienen!

Als het toestel ECHT wordt gerepareerd op kosten van Samsung zelf!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door