Klacht: Batterij

op 21 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Sinds maart ben ik trotse eigenares van een samsung S7. Zeer tevreden tot aan vandaag. Sinds vandaag loopt de percentage van mijn telefoon aanzienlijk achteruit.
Ik ga zorgvuldig om met mijn batterij. Zo laad ik hem alleen op onder de 15% En laad m direct door tot de 100%. Als ik nu 10 minuten met mijn telefoon bezig ben is t percentage met 4 a 5% gezakt! Dit kan absoluut niet de bedoeling zijn van nog geen half jaar oude telefoon lijkt mij?
Graag zie ik een passende oplossing hiervoor.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe batterij? Nieuwe telefoon?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loyce