Klacht: Baterij onbeschoft bejegent door medewerker

op 29 november 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht batterijen 3xA en bij thuiskomst maakte ik de verpakking open en lekte aan de – zijde ook zat er geen stroom in en na twee weken retuur bij de kassa werd ik door verwezen klant service ook die liep even weg naar andere medewerker en de ellende begon gelijk werd met onbeschofte toon geholpen daar lusten de honden geen brood van! In een rolstoel heb je altijd ongelijk en geen bon sta je gelijk buiten spel, verpakking open geen geld terug. Klantenbinding heeft Hema sneek niet van gehoord. Nog een telefoon terug kan er niet van af CQ nieuwe product hebben ze niet van gehoord.
Misschien wordt dit nog opgelost, excuses van persoon,
Maar ik heb weinig hoop dat dit goed opgelost wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met goede nieuwe 3 maal A batterijen.
excuses van desbetreffende persoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door motermuis