Klacht: BASIC OPLICHTERS !!!

op 04 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

!! Mensen als je al lid bent zeg zsm op , basic fit is pure geld klopperij , ze lichten je op waar je bij staat, aamelden bij deze louche mensen is in een paar minuten gebeurd, maar zodra je bij hun je lidmaatschap wil stop zetten begint de ellende en stalking voor je en val je ten prooi aan hun oplichtings praktijken, mails komen zogenaamd niet aan ,opzegbrieven wat je verstuurd worden \’niet\’ ontvangen , als je belt word je van het kastje naar het muurtje gestuurd, en ondertussen zijn ze bezig met je rekening leeg te plunderen , spook afboekingen , brieven dat je lidmaatschap achterstand hebt terwijl je al alles hebt gedaan om op te zeggen,incasso bureau op je dak sturen zelfs telefonisch word je gestalkt, maar toen ik wou opzeggen waren ze totaaaal onbereikbaar!!! maar goed nieuws mensen al je door dat loos gedreig en incasso maffia praktijken heen prikt blijft er niet veel over van deze Basic clowns, ze hebben geen euro ontvangen van me ,en naar een jaar volhouden heb ik me van deze geldzuchtige oplichtings machine bevrijd, raad aan jullie aan blokkeer in samenspraak met je Bank basic fit incasso en je kan je geld terug storneren wat deze maffiosi stiekum van je rekening geplukt hebben ,ps belangrijk mensen!! zorg wel dat je zoals mij bewijs van opzeggen hebt, bewijs van briefversturing van postkantoor , kopie mails wat je naar basic fit stuurt etc , is wel handig als ze incasso buro op je afsturen , want ze spelen dit spelletje heel ver, maar houd lang genoeg vol als je in je recht staat en dan komt alles goed, en voor de mensen wat geen lid zijn, genoeg fitness scholen Meld je niet aan bij Basic Fit en je spaart je een hoop tijd en ellende!!

Als Basic Crap failliet is :)

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 05 augustus 2016 om 07:14 geantwoord

Beste Brandon,

Bedankt voor je bericht.

Als er iets is waarmee ik jou kan helpen dan hoor ik het graag. Ik heb dan wel de gegevens van jouw lidmaatschap nodig. Als dit niet het geval is dan wens ik je alvast een fijn weekend.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 05 augustus 2016 om 11:43 geantwoord

Mensen trap niet in de zogenaamde oplossing van basic shit, ze proberen alleen tijd te rekken om zo nog meer geld van je rekening te stelen! Wees slim en zet je lidmaatschap bij basic fit snel op en voorkom verdere financiele schade , ps basic clowns ik stop niet met mensen waarschuwen voor jullie opgedoekt zijn of geen enkel lid meer over hebben ;)

Bericht van Basic Fit

5 maanden geleden - Beste Brandon, Bedankt voor je reactie. Het gaat je goed en je blijft in de toekomst altijd welkom bij Basic-Fit. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door dhr M