Klacht: Basic Fit Voorburg Werknemer

op 26 april 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

geachte basic-fit

Ik zou graag een serieuze klacht willen indienen, het gaat namelijk over een personeel van basic-fit voorburg.
Het gaat om dat de werknemer zijn werk niet goed doet dan heb ik het over dat zijn vrienden vaak bij hem komt trainen die geen spullen bij zich hebben en geen pas zodra het klant die hij niet kent niks bij zich heeft wegstuurt zonder pardon en heel bot en agressief over komt ik voel me eerlijk gezegt niet meer op me gemak bij voorburg ik heb hier namelijk om de manager gesproken maar het blijft steeds zelfde verhaal er zijn namelijk veel mensen die hebben geklaagd over de zelfde werknemer gaat om Yilmaz achternaam weet ik niet namelijk.

Ik heb zelfs gehoord van jongens zijn opgeven moment verkeerd afloopt in de sportschool graag zou het serieus naar gekeken moeten worden voor dat het verkeerd afloopt dat willen we niet hebben namelijk.
het draait om vrienden politiek in voorburg en dat is niet de bedoeling iedereen moet gelijk behandeld worden en zich aan basicfit de regels houden!!

Locatie Voorburg
Naam: Yilmaz

vriendelijke groet
Faysal Messaoudi

als het aangepakt wordt dit kan niet zo lang veder meer het moet opgehouden worden!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 mei 2016 om 07:22 geantwoord

Beste Faysal,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb gesproken met de manager van de club. Zij is op de hoogte hoe het momenteel gaat op de club. Zij zal intern gaan kijken hoe ze de situatie kan oplossen.

Nogmaals bedankt voor je melding en hopelijk kom jij nog heel vaak met veel plezier sporten bij Basic-Fit.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door fayss24