Klacht: Basic Fit Muiderstraat weg repareert defecte apparaten niet.

op 12 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

In Basic fit in Diemen bij de Muiderstraatweg zijn er 3 pull-down apparaten met kabels die voornamelijk gebruikt worden om vleugels te trainen. Maar sinds ruim 2 weken zijn 2 van deze apparaten kapot, en nog steeds niet gemaakt. Hierdoor is de enige apparaat dat over is ALTIJD bezet. En als je eindelijk de kans krijgt om erop te trainen komen er aan de lopende band mensen vragen wanneer je klaar ermee bent. Hierdoor ben ik geforceerd om oefeningen te pakken die ik veel minder fijn vind.

Ditzelfde is ook zo met de leg press aparaat. Er zijn daar maar 2 van wat al weinig is, maar 1 daarvan is ook al ruim 2 weken kapot zonder dat het gemaakt word.

Dit zijn niet de enige aparaten die kapot zijn. Al deze kapotte aparaten leiden tot extra drukte bij de aparaten die nog wel werken. Door deze kettingreactie is trainem dan ook veel minder prettig.

Ik ben tevreden als de apparaten in kwestie PER DIRCECT gemaakt worden en dat als er in de toekomst een apparaat stuk gaat deze dan ook VEEL SNELLER gerepareerd zal worden. Ik betaal er natuurlijk voor om goed te kunnen trainen in Basic Fit, maar op deze manier gaat dat gewoon lastig. Basic Fit moet er gewoon voor zorgen dat alles werkt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 juli 2016 om 07:47 geantwoord

Beste Wishaal,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat er momenteel een aantal apparaten stuk zijn.

Ik heb gesproken met de manager van de club en er komt een monteur. Dit zal niet per direct zijn maar wel zo snel mogelijk.

Hopelijk kan jij snel weer fijn sporten bij ons.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Wishaal
x