Klacht: Basic fit enschede deijselaan

op 09 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Heden avond ben ik samen met een vriendin wezen sporten, zij had mij overtuigd om ook lid te worden en samen te gaan. Bij binnenkomst waren er met verschillende papieren aangeplakt GEEN INSCHRIJFGELD! Hierbij waren geen uitzonderingen vermeld. Na een uurtje sporten besloot ik mij aan te melden. De jongen die volgens het bordje “Kim” heet zat met zijn vrienden te kletse waarna hij na een poosje naar mij toe kwam. Ik
Wil graag een per maand opzeggen abbonement. Daarvoor diende ik wel inschrijfkosten te betalen.. ik wijs naar de tekst.. hij gaf aan dat had hij er niet neer gehangen.. Geen sterretjes van vraag naar de voorwaarden niks.. alleen een meneer die liever met zijn vrienden zat te praten. Hij gaf aan dat hij niets aan de prijs kon doen zijn lettelijke woorden waren ” u hoeft geen lid te worden, maakt mij niks ut” op zijn minst niet netjes! (Ik
Zal netjes blijven) Ik wil graag met veel plezier gaan sporten samen met mijn vriendin die tevens getuige van dit feit is. Maar twijfel nu toch of ik hier goed aan doe, zoals deze meneer mij behandelde.

Ik hoop dat u mij tegemoed komt om toch enthousiast en tevreden bij u te komen sporten.

Mijn gegevens
Ellen Gombert
Kolibrievlinder 59 7534 mk glanerbrug.
13-03-1986

Een tegemoedkoming in de kosten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 mei 2017 om 08:25 geantwoord

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw bericht.

Na het lezen van jouw bericht, heb ik gelijk contact opgenomen met de teamleider van de club. Het is namelijk niet de bedoeling verkeerde informatie te verstrekken en wij willen dat al onze leden netjes worden behandeld!

Alle acties die wij hebben zijn voor de jaarlidmaatschappen, daar waar het FLEX-lidmaatschap vele voordelen heeft. Dit neemt niet weg, dat je foutief bent geïnformeerd. De teamleider past dit ook gelijk aan zodat dit niet nogmaals voorkomt.

Ik heb de inschrijfkosten van € 29,99 teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Dit wordt binnen 15 werkdagen bijgeschreven.

Ik wens jou en je vriendin ontzettend veel sportplezier toe!

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door EllenGombert