Klacht: Asociaal gedrag

Mali1979 op 31 december 2019 over BAS VANS in de categorie Algemeen, Autodealers

Beste,

Hierbij dien ik een klacht in tegen Jordy Broks en Hulda omdat ik van mening ben dat ik onjuist ben behandeld door uw medewerkers.

Op 30 december rond 17:00 had ik een afspraak staan voor de bezichtiging van een bestelwagen. Bij aankomst werd ik door een medewerker benaderd. We hadden het een en ander besproken waarbij ik ook een proefrit heb mogen rijden met de bestelwagen waar ik interesse in had. Na deze proefrit gaf ik aan dat ik zeker interesse had. Ik mocht aan tafel met Jordy Broks. Er werd om de prijs gehandeld, waarbij meneer Broks aangaf dat er eventuele kosten bij zouden komen o.a. kentekenkosten?? Waar ik nog nooit van gehoord heb dat ik voor een kenteken van een bestelwagen moet betalen… maar goed, daar lag het probleem niet..
Ik had meneer verteld dat ik altijd bestelwagens koop en ik nooit van kentekenkosten heb moeten betalen. Meneer Broks vroeg waar ik normaal altijd bestelwagens kocht, ik gaf de naam van het bedrijf op. Vervolgens stond hij op en antwoordde hij geirriteerd op met “dan ga je daar maar naar toe”
Ik gaf aan dat hij niet zo vriendelijk was, waarop hij aangaf dat ik maar naar daar moest gaan en hun vriendelijker waren??? Ik was nogal geschrokken van zijn opmerkingen.
Ik ben tenslotte een klant, waarom werd ik zo gemeen behandeld?
Ik ben uiterst beschoft behandeld en na het uitlopen van de kamer liep ik naar de balie en vroeg ik of de manager aanwezig was omdat ik een klacht wilde indienen tegenover het gedrag van meneer Broks.
Mevrouw Hulda wat op dat moment aan de balie zat gaf aan dat jullie geen manager hadden. Vervolgens vroeg ik om het visitekaartje van het bedrijf, Vervolgens vroeg mevrouw mij om mijn telefoonnummer te noteren en ik hierover terug gebeld zou worden. mevrouw gaf wéér aan geen visitekaartje te hebben. Na het op aandringen om een visitekaartje liep mevrouw naar meneer Broks. Daar werd het een en ander overlegd. Dit kon ik vanuit de ramen zien.
Mevrouw liep terug met een kaart en zei dat dit het visitekaartje was van het bedrijf en ik contact kon opnemen met de persoon op deze kaart (zie bijlage) voor een klacht.
Deze kaart was gewoon van meneer Broks!! Heel brutaal van mevrouw Hulda om mij in de maling proberen te nemen en te laten geloven dat dit het visitekaartje van het bedrijf is en ik mijn klacht naar deze persoon kon mailen.
Zo achterlijk ben ik niet om onbeschoft behandeld te worden door een persoon waar ik zijn naam niet van weet!!
Nadat ik de naam van meneer Broks op het kaartje zag, liep ik boos achter mevrouw Hulda aan waar ik haar lachend aantrof in het kamertje met meneer Broks. U zou dit allemaal kunnen na kunnen controleren op de bewakingscamera’s !
Ik vroeg of ze even naar de balie kon komen. Nadat ze naar de balie kwam stond er een man naast de balie. Ik heb aangegeven dat ik het heel triest van haar vond dat ze me de contactgegevens van meneer Broks gaf waar ik mijn klacht over wilde indienen. Mevrouw was duidelijk op de hoogte van het gedrag van haar medewerker!! Ze gaf me vervolgens per direct het juiste visitekaartje van het bedrijf uit het laatje. De man die er bij stond vroeg of er iets mis was en of hij me kon helpen, ik heb aangegeven dat ik alles even in een mail zou zetten.

Ik ben ten uiterste teleurgesteld in het gedrag van de medewerkers van dit bedrijf. Dit zag ik totaal niet aankomen. Het onbeschofte gedrag van meneer Broks wil ik nog wel door de vingers zien, maar dat ze me vervolgens proberen te misleiden door foute informatie te geven, daar schrik ik behoorlijk van..
Daarnaast ga ik ervan uit dat de betreffende medewerkers aangesproken worden op hun ongepaste gedrag.

Graag zie ik een reactie tegemoet.

blue sky koerier
0648544449

Met zijn werkgever praten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAS VANS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mali1979