Mijn Klacht:
In juni een driewieler gekocht. 3 missende onderdelen. Dit doorgegeven aan Joris. Hij zou dit in orde maken en dit doorgeven aan distributie centrum. Na een tijd niks ontvangen. Gebeld en dit kon de collega nergens terugvinden. Zij heeft mij toen geadviseerd om het product op te sturen. Door een fout van post nl is het pakket niet aangekomen. Bedrag uiteindelijk betaald. Nu na maanden lang contact nog steeds geen passende oplossing. Ik wil de 3 ontbrekende onderdelen ontvangen. Vooral nu ik betaald heb. Vandaag Joke gesproken en zei zegt dat Joris maar 1 onderdeel in het systeem heeft gezet. Dit is toch echt te gek voor woorden. Wilde onmiddellijk met Joris spreken. Zou geregeld worden maar nadat ik had grbeld zei een ander collega dat ik van Joke een mail krijg. Pardon!!!@ ik wil geen mail. Ik wil de ontbrekende onderdelen. Meer niet
Gewenste Oplossing:
Zodra ik de missende onderdelen ontvang en excuses van hoe alles is gelopen