Klacht: Super slechte klantenservice!!! Luisteren niet En na maanden nog steeds geen passende oplossing

Zakiaatje87 op 12 oktober 2018 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni een driewieler gekocht. 3 missende onderdelen. Dit doorgegeven aan Joris. Hij zou dit in orde maken en dit doorgeven aan distributie centrum. Na een tijd niks ontvangen. Gebeld en dit kon de collega nergens terugvinden. Zij heeft mij toen geadviseerd om het product op te sturen. Door een fout van post nl is het pakket niet aangekomen. Bedrag uiteindelijk betaald. Nu na maanden lang contact nog steeds geen passende oplossing. Ik wil de 3 ontbrekende onderdelen ontvangen. Vooral nu ik betaald heb. Vandaag Joke gesproken en zei zegt dat Joris maar 1 onderdeel in het systeem heeft gezet. Dit is toch echt te gek voor woorden. Wilde onmiddellijk met Joris spreken. Zou geregeld worden maar nadat ik had grbeld zei een ander collega dat ik van Joke een mail krijg. Pardon!!!@ ik wil geen mail. Ik wil de ontbrekende onderdelen. Meer niet

Gewenste Oplossing:

Zodra ik de missende onderdelen ontvang en excuses van hoe alles is gelopen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bart Smit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door