Klacht: Medewerker wil geen bon uitprinten

Vesela op 02 oktober 2023 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het afrekenen wilde ik geen bon, en 5 minuten later had ik gevraagd aan dezelfde medewerker voor de bon en hij weigerde om deze te geven. De excuses waren dat hij kon geen bon uitprinten omdat hij dat niet wilde. Heel klant onvriendelijk. Dat deze medewerker niet met een passende oplossing kon komen vind ik niet kunnen.

Met vriendelijke groet,

Vesela Bos

Gewenste Oplossing:

Als er een bonnetje uitgeprint kon worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bart Smit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vesela