Klacht: Barkruk stof zit los

Itto op 03 februari 2021 over Dimehouse in de categorie Meubelwinkels

Ik ben al sinds november bezig met dimehouse ze zijn telefonisch gewoon niet te bereiken en dit met deze Corona. Ik heh tot twee Kerr toe een nieuwe barkruk ontvangen zoals ze het zelfs stellen. Eerste barkruk zat vol schimmel was te smerig voor woorden. Tweede barkruk is totaal een Andere kruk dan die ik besteld had. Ik krijg nu geen enkele reactie meer terug ook nadat ik verschillende mails heb verstuurd. Erg slecht en schandalig ik zit nu met dozen en verkeerde krukken opgezadeld waar ik gewoon weg niks mee kan.

Ik wil een nieuwe kruk en contact met iemand om deze krukken op te halen. Want ik zit met de rommel opgescheept.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dimehouse over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dimehouse in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dimehouse een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dimehouse

Heeft op 22 februari 2021 om 16:41 geantwoord

Beste Itto,

Vervelend dat het tot tweemaal toe niet goed is gegaan met een omruiling. Vanwege de drukte is het mogelijk dat je iets later dan normaal een reactie terug krijgt vanuit onze klantenservice. Excuses hiervoor! Ik zie echter dat mijn collega jou 2 weken heeft aangeboden om een nieuwe zitting op te sturen. Ik zie ook dat de zitting is bezorgd en ik ga er dus vanuit dat het probleem is opgelost :).

Team Dimehouse

Itto

Heeft op 22 februari 2021 om 17:01 geantwoord

Ik heb tot op heden nog steeds niks van jullie mogen ontvangen. Een beetje rare reactie hierop.

Alle klachten die gemeld zijn door Itto