Klacht: extra moeten betalen voor diensten die volgens de groupon geleverd moeten worden

op 14 mei 2012 over Barbershop Eindhoven in de categorie Kappers

Ik heb extra bij moeten betalen voor highlights. Er zaten op het moment van arriveren maar 5 highlights in het pakket wat nergens terug te vinden is. (bon kostte me € 34,- met een waarde van € 115,-)
Dat er maar 5 highlights in het pakket zitten, staat NERGENS in de voorwaarden. Als dit zo zou zijn geweest had ik de bon niet gekocht. Voor 20 extra highlights moest ik € 33,80 bij betalen. Zij hebben me gemeld dat Groupon hun tekst niet heeft geplaatst en dat daardoor de verwarring is ontstaan.

Ik word niet graag de dupe van andermans fouten.

De manager was niet in staat om me te woord te staan op het moment zelf, ik heb uiteindelijk betaald om mijn goede wil te tonen om tot een oplossing te komen, maar wel met de belofte dat de eigenaresse erop terug zo u komen, en niet dat ik zomaar mijn geld kwijt zou zijn, en nooit mer terug zou zien. Ik ben nooit gebeld en de eigenaresse wist er niets vanaf dat ze me moest bellen toen ik haar eindelijk sprak.
Er is me toegezegd door de medewerker dat de eigenaresse me hierover nog terug zou bellen. 5 dagen later en met mijn tweede bezoek was ze zelf aanwezig me te woord te staan. Ze was onvriendelijk en wilde eigenlijk niet luisteren naar mijn klacht en zei dat ze ‘me geen zak geld mee ging geven’.

Ik wil graag mijn geld terug, want nu heb ik dubbel betaald en voel me opgelicht doordat ik extra heb moeten betalen voor highlights, waarop de bon aangeeft dat ik zou moeten krijgen, zonder maximum van 5.
Daarbij is een excuses voor de nalatigheid en (slechte) geen behandeling van mijn oprechte klacht op zijn plaats.

Alle klachten die gemeld zijn door P.L