Klacht: bar le duc

op 01 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Sinds de verbouwing van Dirk van de Broek in Volendam is het een drama , bar le duc kwam vorig jaar met nieuwe smaken en vanaf dat het te koop was heb ik en met mij vele andere de flesjes gekocht Fruitwater en dan de smaak Berries & Guarana er waren ook nog met citroen en sinasappel maar die 2 werden niet verkocht vond het dan ook vreemd dat na de verbouwing er wel vele soorten energie dranken worden verkocht met ontzettend veel suiker maar dat de bar le duc Berries met heel weinig suiker eruit word gehaald. Als ik dan de ditjes endatjes van mei opensla staat er wel een reclame in van deze flesjes heel vreemd , het begint mij te storen dat de grote supermarkten het onmogelijk hebben gemaakt voor de kleine kruideniers om te bestaan maar dan wel de dienst uit maken wat de klant mag eten en drinken als ik vroeger naar een kleine winkel ging en ik wilde iets speciaals dan werd dat voormij besteld dat is bij jullie onmogelijk dus ook niet klant vriendelijk .
Dan is de winkel ook nog op een hele vreemde manier ingericht als je tegenwoordig satesaus zoekt staat dat op 3 verschillende plaatsen gewoon belachelijk . Volendam is de dirk voor heel wat omliggende plaatsen en het is dan ook vreemd dat er gewoonbelachelijk veel uit de schappen is gehaald qua toetjes zijn jullie momenteel het slechtste er is bijna niets meer dus alsjeblieft veranderingen zijn lang niet altijd goed en jullie hadden het bij het oude moeten laten waren klanten blij mee.

Bar le duc fruitwater terug en minder veranderingen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 04 juni 2016 om 15:35 geantwoord

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als een favoriet artikel niet meer verkrijgbaar is in onze winkel.
Onlangs hebben wij een aantal artikelen uit ons assortiment gehaald waarvan we min of meer dezelfde varianten in ons assortiment hebben. Deze wijziging hebben wij doorgevoerd om de verkrijgbaarheid van ons assortiment te optimaliseren. Uiteraard doen wij dit alleen bij artikelen waarvan wij nog een aantal goede alternatieven verkrijgbaar hebben. Ik raad u vriendelijk aan om in de winkel een medewerker te vragen wat het alternatief voor het product dat u mist is. Als het alternatief tegenvalt dan hoor ik dit graag.
Uw opmerking over de indeling stuur ik door naar de desbetreffende personen.
Ik ben u graag van dienst, neemt u contact op als u nog vragen hebt.
Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Koenraads