Klacht: Bankstel van Goossens wonen en slapen

op 12 oktober 2016 over Goossens wonen in de categorie Meubelwinkels

Goossens wonen en slapen.
Een aantal maanden geleden een bankstel aangeschaft in Heerlen er op gezeten kleur uitgezocht, hartstikke blij met onze aankoop.
Tot vorige week het bankstel geleverd werd, voordat mijn vrouw er op ging zitten zegt de bezorger al tegen mijn vrouw, het bankstel is hard maar na een aantal maanden er op zitten word het zachter. Ik kom terug van mijn werk ga op onze nieuwe aanwinst zitten en ik zeg tegen mijn vrouw het is net of ik op een plank zit, er eens op gaan liggen maar dat is helemaal geen optie want aks je geen hernia hebt krijg je het wel van deze bank dus een lekker middag dutje op de bank is er niet meer bij de komende jaren, daar wik ik ook nog bij vermelden dat wij niet de enige zijn die het bankstel wel erg hard vinden het bezoek wat we dit wekend hebben mogen ontvangen vinden het ook wel erg hard.
Ik vrijdag, de dag erna in de middag een e-mail gestuurd naar de firma Goossens waar ik mijn klacht kenbaar maak en meteen aangeef dat ze het bankstel maar komen halen want het is veel te hard.
Het gehele wekend gewacht maar geen reactie, maandag morgen belt een mevrouw van Goossens en begint het gesprek met de mededeling dat het word opgelost maar dat het bankstel niet word terug genomen, dan zou je denken je krijgt een nieuw bankstel dat wel goed zit maar nee de enige optie die je krijgt, is dat ze wel een monteur gaan langs sturen die het gloed nieuwe bankstel wel even gaat repareren. En ik met de slaap nog in mijn ogen denkt, ja dat moet dan maar want wij krijgen maar een optie en die zal ik moeten pakken. Tegen de middag begon ik er over na te denken en dacht, het kan toch niet waar zijn dat je zo met klanten om gaat en mijn bankstel moet laten repareren dat pas 4 dagen in mijn bezit is en ik er binnen 24 uur meteen een melding van heb gemaakt.Dus maar weer een e-mail gemaakt met  de mededeling dat wij met de oplossing van Goossens niet akkoord gaan en het voorstel gedaan of om een nieuwe bankstel te leveren wat wel goed zit of e.v.t met een korting het bankstel op te halen en graag alleen te reageren op onze mail zodat wij ook wat op papier hebben mocht het nodig zijn. Maar u begrijpt het al we zijn al weer drie dagen verder maar de firma Goossens beantwoord de mail gewoon niet wat heel frustrerend is want we hebben het hier wel over 3500€ en een item waar je toch iedere dag op moet zitten voor toch zeker de komende 5 jaar.
Ik heb eens even zitten te zoeken op internet en het is inderdaad zo dat je als klant geen poot hebt om op te staan of er moet al spraken zijn van een gebrek aan het geleverde, nou zijn wij van mening dat er hier sprake is van een gebrek, zij zelf trouwens ook want anders zouden ze niet meteen een monteur langs sturen om iets te repareren waar zij van weten dat het niet goed is. Ben dus ook heel benieuwd of we nog een of andere reactie krijgen maar denk persoonlijk van niet.
Ik heb aan dit hele bericht vermoedelijk niets aan maar wilde het even kwijt, misschien een idee voor mezelf en voor andere mensen, laat het in de koop overeenkomst op nemen dat het precies het zelfde is als wat in de winkel word aangeboden dan staat u in ieder geval sterker als het zover komt dat u uw rechtsbijstand moet inschakelen.
Trouwens als u zo iets heeft van ik heb een leuk bankstel gezien in de winkel van Goossens bestel het dan online dan kun u het wel op laten halen ik meen voor 75€ want in hun webwinkel kan het wel retour en dan blijft u er in iedere geval niet mee zitten.
Mark Smeets.

Als de zaak netjes word op gelost en het liefst da t het geleverde bankstel word op gehaald en het geld terug word geboekt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens wonen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia Smeets