Klacht: Bankstel valt tegen

APandey op 27 juli 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Ik had een bankstel nodig. Maar had niet 400,00 euro of 200,00.

Ik Google kom vidaxl tegen met leuke prijs -158,00.
Nou ik hem besteld op de foto zag het goed uit.

Ik koop hem krijg hem thuis.
Nou viel tegen eerst beschadigd onderdelen. Ontbrak aan de bepaalde delen gaten voor de schroeven. Het was te klein en te zwak.

Wij nemen contact. Kan alleen via mail.
Wordt er gezegt dat ze het heel erg vinden maar begrip tonen en geven opties aan wat ze wel konden doen.

Zij willen alleen 31,00 korting geven.
Of retour onderdelen en dan krijg je nieuwe onderdelen gestuurd. En nog twee opties.

Ik heb spijt dat ik daar gekocht heb.
Ik heb ook gezegd dat er bedrijven zijn die beter service geven. Dat ik nooit meer bij hun zal kopen.
En dat wij alleen 50,00 euro willen geven en niet meer. En nieuwe onderdelen geven op hun kosten.
Waarom.
Omdat er beschadigde onderdelen bij zitten waardoor de bankstel waarschijnlijk zwak is.
Materiaal van de bankstel is zwak.

Maar dat wilde ze niet. Het is of dit of dat.

Ik zou niemand aanraden om daar bankstel te kopen.

Het materiaal is zwak.
Je bankstel is zo kapot.

Service slecht verschillende mensen van vidaxl geeft antwoord op je mail.

Ik ben tevreden als zij minder dan de helft geven om te betalen.

Dat zij ophouden om verschillende mensen te laten antwoorden.
Laat 1 persoon mails beantwoorden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste, Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen en je voicemail ingesproken. Graag ga ik met je in gesprek om samen tot een passende oplossing te komen. Daarom heb ik je een e-mail gestuurd. Zou je hierop kunnen reageren? Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Reactie van de melder van de klacht APandey

1 jaar geleden - Beste Femke, Liefst telefonisch. Vind ik makkelijk praten dan mail. Ik was niet in de gelegenheid om op te nemen net. Ik wacht u telefonisch contact af. Met vriendelijke groet, Asha Pandey

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 07 september 2021 om 09:17 geantwoord

Beste,

Het is alweer een geruime tijd geleden dat je deze feedback geschreven hebt. We hebben inmiddels al contact met je gehad om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik help je graag verder.

Femke
vidaXL

APandey

Heeft op 07 september 2021 om 09:20 geantwoord

Ik ben niet helemaal tevreden. Er wordt gezegd wij begrijpen jou.
Maar voor dat geld wat ik betaald heb is dit bankstel niet waard. Met ontbrekende schroeven en beschadigd exemplaren.

Reactie van de melder van de klacht APandey

1 jaar geleden - Goh ik ben reactie aan het geven en ik was niet klaar misschien komt het door mij heb ik wat gedrukt ik weet het niet maar opeens verdwijnt het moet ik een cijfer geven hoe ontevreden je bent en dan mag ik weer een reactie plaatsen. Oké dan. Ik was met mijn laatste zin bezig met Daardoor is de bankstel breekbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door APandey