Klacht: Bankstel niet bezorgen

op 31 mei 2021 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een datum geprikt met Postnl.extra om mijn bankstellen in ontvangst te nemen. Ik kreeg netjes een email in welke tijdsbestek ik de bankstel zou kunnen verwachten, ik kreeg bijna tegen de einde van de wachttijd nog een SMS met goed bericht onze chauffeur is bijna bij jouw. Door onvoorziene redenen heeft chauffeur Cihan een storing gemeld en krijg ik een email van postnl.extra om een nieuw datum te prikken. Dit is al de 2de keer dat de bestelde bankstel niet bezorgd wordt. De vorige keer was het op het laatste moment beschadigd en ging mijn bankstel retour afzender.

Gewenste Oplossing:

Aub geef me een locatie van jullie depor dan kom ik mijn bankstellen zelf ophalen!!! Bezorgen door Postnl.extra gaat niet gebeuren vrees ik.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 05 juni 2021 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor jouw bericht waarin je aangeeft jouw bestelling niet op het aangegeven moment ontvangen te hebben. Ik kan me voorstellen dat je hier melding van maakt.

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er schade geconstateerd was op de dag van levering. En is deze ook niet met de bezorger meegegaan. Alleen is dit niet aan bezorger doorgeven dat deze niet ingeladen is en heeft hij dit later geconstateerd. Normaal gesproken zou je ook een bericht moeten ontvangen over bijzonderheden over je levering. Helaas heb je ook geen bericht ontvangen anders was je op de hoogte wat er gebeurt is met je bestelling.

Wij hebben bericht ontvangen van leverancier om dit alsnog bij je te bezorgen. Later kregen wij weer een bericht van hen om dit retour te sturen. De bestelling is ook retour naar de leverancier.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Ismailhome24