Klacht: bankpas

op 26 mei 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een nieuwe betaal pas aan gevraacht maar niet ontvangen hier bij geef me adres door
Damstraat 60 4001KZ tiel

Gewenste Oplossing:

Als ik me bank pas heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

7 maanden geleden - Geachte heer Vink, Dank voor uw klacht op dit forum. Graag ga ik voor u na wat de status is van de aanvraag van uw pas. Ik heb u hierover vandaag meerdere malen geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes. Kunt u mij aangeven wanneer u, tijdens kantooruren, bereikbaar bent? Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R.C.A. Keijsers

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 10 juni 2016 om 07:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben wij op 27 mei de klacht op dit forum in behandeling genomen. In een reactie hebben wij aangeboden telefonisch contact op te nemen om de klacht te bespreken. Omdat wij geen reactie meer hebben ontvangen, sluiten wij de klacht op dit forum. Uiteraard kan meneer bij vragen altijd contact met onze klantenservice opnemen via het nummer 0900-0024.

Alle klachten die gemeld zijn door theo vink