Klacht: bankbeslag

op 11 juli 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Er is beslag op mijn bankrekening gelegd waardoor ik geen toegang heb tot mijn geld. Zonder aankondiging is dit gebeurt en ik kwam erachter doordat ik in de winkel moest pinnen en hij aangaf dat er geen saldo op stond. Ik heb de bank gebeld en toen hoorde ik ervan. Ze hebben direkt de derdenverklaring opgestuurd. Na een telefoontje met Arkel is mij gezegd dat ik er na 3 dagen weer bij kon maar tot op heden is dat nog niet gebeurt. Na weer een telefoontje werd mij gezegd dat ze niets van de bank hebben ontvangen terwijl die mij verzekeren dat dat wel is gebeurt. Het probleem is dat ik er nog niet bij kan. Al mijn geld wat er opstond is voor boodschappen en vaste lasten en zo komen er weer nieuwe schulden. Ik heb zorg over 2 kinderen met een beperking waarvan 1tje niet naar school kan ivm met bus vervoer. Ik heb trouwens ook geen dagvaarding ontvangen of wat dan ook maar dat zou kunnen komen door verhuizing. Als ik het wist had ik het al lang betaald. Mijn vraag is wanneer ik weer kan beschikken over mijn geld. Het duurt nu al langer dan een week.

Als ik een regeling kan treffen en weer over mijn bankrekening kan beschikken

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 18 juli 2016 om 09:48 geantwoord