Klacht: Bank zonder consent of uitleg gerouterneerd

op 25 mei 2021 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bank werd vanuit Duitsland overgenomen door PostNL [email protected] Eerst werd de levering (die uit twee zendingen bestond) naar twee verschillende depots gebracht waardoor de levering werd uitgesteld.

Daarna kreeg ik het bericht dat de bestelling, zonder mijn consent was geretourneerd. Wat bleek was dat de bestelling dusdanig beschadigd was dat geen klant het zou accepteren.

Na contact op te nemen kon niemand bij PostNL mij hier iets over vertellen. Volgens de medewerkster wordt er nergens bijgehouden wie de schade heeft geconstateerd en wie er verantwoordelijk is. Behalve een datum en foto was er verder niks beschikbaar om mij te informeren over het voorval.

Iemand weet wie hier verantwoordelijk voor is (PostNL of de Duitse leverancier) en wat er precies is gebeurd. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen onderzoek wordt gedaan naar de oorzaak van dergelijke beschadigingen en dat er geen rapportages worden gemaakt, zodra deze schade wordt geconstateerd.

Ik ben pas tevreden als duidelijk wordt wie hier verantwoordelijk voor is. Was de schade geconstateerd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 31 mei 2021 om 10:21 geantwoord

Heeft op 31 mei 2021 om 11:37 geantwoord

Nogmaals, iemand weet wie hier verantwoordelijk voor is (PostNL of de Duitse leverancier) en wat er precies is gebeurd. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er geen onderzoek wordt gedaan naar de oorzaak van dergelijke beschadigingen en dat er geen rapportages worden gemaakt, zodra deze schade wordt geconstateerd.

Ik vind het heel erg vreemd dat eerst, zonder mijn consent, de bestelling wordt geretourneerd, en vervolgens niemand mij kan vertellen wat er precies is gebeurd. Hier heeft de klant wel recht op in mijn ogen. Dat dit intern wordt afgehandeld klinkt eerder als het voorval in de doofpot stoppen door het van de klant geheim te houden.

Alle klachten die gemeld zijn door G H