Mijn Klacht:
Wij hebben circa 2 jaar geleden meubels bij Budget Home Store XL (van der Heijden meubelen) gekocht, waaronder een stoffen bankstel. De 3 zits bank, is bij de naad boven gaan scheuren en is dus kapot. De bank is altijd op een normale manier gebruikt. De bank is nog geen 2 jaar gebruikt!
In januari is hier een klacht over ingediend. Nadat ze bij de fabrikant hebben geinformeerd kwamen ze met de mededeling, dat dit tegen absurd hoge kosten gerepareerd worden. Wij gingen hier niet mee akkoord. Het verhaal zou aan de directie voorgelegd worden door Harry Woodhall. Na 3 weken en 3 mailtjes geen reactie. Na een telefoontje kregen we te horen dat de directie niet akkoord ging met ons voorstel. Dhr. Woodhall was maar een verkoper en we moesten zelf maar contact opnemen met de directie. Een week geleden een mailbericht gestuurd naar Francois Van der Heijden en u raadt het al, geen reactie meer. We zijn inmiddels 3 maanden verder! Wij zitten met een kapotte bank. Waardeloos bedrijf! Ze verschuilen zich achter het feit, dat het om een showroommodel gaat en dat er geen garantie op zit. Belachelijk! We hebben recht op een deugdelijk product, met een normale economische levensduur. Wij hebben een redelijk voorstel gedaan, maar het bedrijf neemt geen moeite meer om te reageren. Service gaat verder dan alleen verkoop meneer Francois van der Heijden! Wees in ieder geval even professioneel om even te reageren. Voor ons nooit meer Budget Home Store XL of Van der Heijden meubelen.
Gewenste Oplossing:
We hebben een voorstel gedaan, maar dit bedrijf wil op geen enkele manier medewerking verlenen. Ze houden ons al 3 maanden aan het lijntje.