Klacht: Banen kristal zijn van mijn geelgouden oorbellen afgevallen.

op 15 april 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Kerst 2016 heb ik geelgouden 14 karaat oorbellen gekregen. Deze zijn gezet met twee banen kristal. Het kristal is van mijn oorbellen afgevallen. Deze heb ik normaal gedragen en niets geks mee gedaan. Van 1 oorbel heb ik nog een paar steentjes terug gevonden. Toen ik bij Lucardi kwam vertelden zij mij dat het een fabrieksfout is, maar hiervoor hebben wij de bon nodig. Ik heb deze oorbellen gekregen voor de kerst en degene van wie ik ze heb gekregen is de bon kwijt. Nu heb ik oorbellen die normaal 95 euro kosten en die binnen een half jaar stuk zijn. Waarbij alleen de juwelier van lucardi deze verkoopt en zij niets willen doen zonder de bon.

Als ik nieuwe oorbellen mag ontvangen of eventueel andere mag uitzoeken van dezelfde prijs categorie

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 08 juli 2017 om 11:59 geantwoord

Beste klant,
Onze excuses voor de late reactie.
Wij vinden het vervelend het kristal van de oorbellen is afgevallen.

Zonder bon kan het filiaal niks doen.
Wij kunnen de bon voor je opzoeken. Wij hebben hier wel enkele gegevens voor nodig, wij hebben het filiaal, betaalwijze en de exacte tijd en datum van de betaling nodig. Deze gegevens kun je mail naar info@lucardi.nl.

Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Moniek Goedhart-Baan