Klacht: ballon

op 22 september 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 22 september 2017 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dorota,

wat ontzettend vervelend om te lezen dat jouw zoon een lekke ballon heeft gekregen. Onze welgemeende excuses hiervoor!

We willen dit natuurlijk heel graag voor je oplossen! We kunnen de ballon nogmaals versturen? We hebben hier alleen wel meer gegevens voor nodig. Zijn jullie nog in bezit van de doos waarin het is geleverd? Hierop staat namelijk een code (onder de bezorgdatum), waarmee wij de bestelling op kunnen zoeken. Overigens mag de verzender ook altijd even contact met ons opnemen natuurlijk.

We horen het graag van je en helpen je graag verder!

Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door LorenzoLuca