Klacht: Balie

op 18 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Over Dirk ben ik meer dan tevreden. Wat ik echter echt heel jammer vind, is het feit dat men na het afrekenen van de boodschappen weer opnieuw in de rij moet wanneer men bij de balie sigaretten wil kopen. Dat betekent de kar ergens neerzetten, terug naar de balie en daar opnieuw in de rij en opnieuw afrekenen. Kan dit niet anders, Dirk?
Er zijn hier 2 vestigingen in de buurt, bij beide vestigingen hetzelfde.

Gewenste Oplossing:

Wanner boodschappen en artikelen van de balie ineens afgerekend kunnen worden(dus niet 2x in de rij).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 juni 2017 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw suggestie mevrouw Kutchukhidze, ik breng uw verzoek onder de aandacht van de supermarktmanager van beide winkels.
Ik wens u een fijne en zonnige dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Dirk
Afdeling klantenservice

Dank u wel voor uw suggestie mevrouw Kutchukhidze, ik breng uw verzoek onder de aandacht van de supermarktmanager van beide winkels.
Ik wens u een fijne en zonnige dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Dirk
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door SannekevW