Mijn Klacht:
Tuinplanten besteld. Levering echter dagen later. Planten waren of dood of in zeer slechte conditie. Hierover geklaagd. Zou nieuwe worden geleverd. Bij levering hiervan opnieuw problemen. 2 planten lagen uit de verpakking los in doos en andere plant was niet meer leverbaar. Alles zou worden verrekend met elkaar. Dit is niet gebeurt en kreeg herrinneringsverzoek om te betalen met opslag van 1,50 aan kosten. Al met al een slepende zaak, slechte afwikkeling. Dit zijn dure planten geweest. Betaald totaal 90 euro en werkelijke waarde van geleverde gezonde planten van misschien 35 euro. Advies: zoek Nederlands bedrijf zoals bakker.com. Nadeel hiervan is echter weer de sweeptakes waar je gek van woord. Of ga gewoon naar een tuinderij
Gewenste Oplossing:
Eerst netjes afhandelen van klacht en verreken eerst , voordat herrinnering metkosten wordt verstuurd. Zorg ook voor snellere aflevering van verzendhuis. DPD is slecht. Kan nietbinnen 24 uur leveren vanuit Duitsland. Planten te lang in doos
