Klacht: niks geleverd, ook geen geld terug

op 12 juni 2019 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

refrentie 1030173033
begin maar 2019 voor bij 200 euro spullen besteld, niks geleverd, uiteindelijk zou geld terugbestaald worden, gebeurd ook niet.

indien geld wordt terugbetaald

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bakker hillegom

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakker hillegom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Bakker hillegom

7 maanden geleden - Hoi Aart,Allereerst mijn excuses voor de late reactie op je review. Hoe staat het nu met je bestelling? Is het geld teruggestort? Mocht je nog problemen ondervinden met je bestelling en de terugbetaling, dan hoor ik het het graag.Groetjes, Else

Reactie van de melder van de klacht leemdoc

7 maanden geleden - nee, mevrouw else. niks gezien, helaas. wat nu? a. leemhuis

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bakker hillegom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bakker hillegom

Heeft op 21 oktober 2019 om 12:52 geantwoord

Hi Aart,

Wat vervelend dat je nog niets hebt gezien. Ik heb even meegekeken en het bedrag is in aprilmei overgemaakt naar Master card nummer: 5100087397. Het is overgemaakt via Global Collect of Ingenico. Heb je daar al gekeken? Mocht je het bedrag niet kunnen vinden, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de bank met het verzoek of zij de bedragen terug kunnen vinden.

Groetjes,
Lisa

Alle klachten die gemeld zijn door leemdoc