Klacht: Niet gekregen wat belooft is.

op 12 juni 2019 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Planten besteld boven €50,00, dus geen verzendkosten.
Levering bleek een probleem te zijn, wat mogelijk is.
Contact gehad met de klantenservice, omdat op de rekening verzendkosten zijn berekend, ook mijn kortingsbon van €5,00 was niet verrekend. Als cadeau zou ik een “torch” krijgen, maar dit is ook niet geleverd. De medewerker zou alles in orde maken, maar dit was niet het geval. De rekening was al vanouds en geen “torch”.
Mail gestuurd, maar zij konden niets meer voor mijn doen. Ik heb het bedrag nog niet betaald en zal pas betalen als de rekening klopt en mijn cadeau heb gekregen.

5,00€ zorting zoals belooft, geen bijdrage verzendkosten en graag het beloofde cadeau (torch).

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bakker hillegom

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakker hillegom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Bakker hillegom

7 maanden geleden - Hoi Pedro.Allereerst mijn excuses voor de late reactie op je review. Is het probleem uiteindelijk opgelost en heb je het beloofde cadeau en de korting nog ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, dan kijk ik graag met je mee voor een oplossing. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak wat je hebt ervaren hierdoor.Groetjes, Else

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Pedroweber