Klacht: Div.roosen besteld

op 03 april 2019 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 19-3-2019 3 klim rozen struik rozen t.w.v € 48,85 besteld zou tussen de 3a6 dagen geleverd woorden maar niet dus kreeg een mail zouden de 28 ste maart af geleverd woorden niet dus gebeld toen werd het na 8 x bellen zijn ze er nu nog niet.1 april 2019 heb ik het gecanceld en mijn geld terug gevraagd dat zou 10 dagen duren voor ik het geld terug hat, vandaag weer gebeld voor een mail dat ik het gecanceld had en mijn geld terug moest hebben kreeg te horen dat er nog niets van bekent was en dat het 2 dagen ging duren en mijn geld pas over 15 dagen terug kreeg.
wat een bedrijf is dat ongelooflijk.
Het was voor heen bakker hillegom en na veel splitsingen van het bedrijf is het Bakker.com en moet je bellen met rotterdan 010-3017170 voor je bestellingen.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld in handen heeft
en dat ik een mail krijgt dat het gecanceld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bakker hillegom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bakker hillegom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jJan