Mijn Klacht:
Ik bestel broodje carpaccio, maar zeg daarbij dat de carpaccio vervangen moet worden door filet americain. Verder alles het zelfde als broodje carpaccio. Broodje carpaccio kost €6,25.
Nu kost mij het broodje €8,15.
Omdat (zonder te melden) het gerekend word als broodje filet americain met extra pijnboompitten €0,75
Extra truffelsaus €0,75 en extra oude kaas €0,75.
Nu zegt die arrogante eigenaresse dat ze mij nog gematst heeft om niet de pesto €0,75 in rekening te brengen.
Nu kost mij dat broodje dus €1,90 meer.
Ronduit belachelijk.
Ik heb dit gemeld maar de arrogante eigenaresse gaat er niets aan doen zegt ze.
Het gaat om Linda (eigenaresse) van Bakker Bart Doetinchem.
Gewenste Oplossing:
Ik vind klant is koning, en dat ze mij gewoon de €1,90 terug had moeten geven nadat ik gezegd heb dat ik het er niet mee eens was hoe ze het heeft gedaan