Klacht: bagger verkoop en plaatsing

op 14 april 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

showroom model gekocht /blijkt dat inmeten van verkoper thuis daar niet bij hoort/ Afgesproken indeling bleek ook niet haalbaar dan krijg je een andere opstelling van een andere vestiging die volgens Brugman perfect zal passen./ Bij installatie bleek dat geleverde onderdelen fout waren.?monteurs hebben er ter plekke het beste van gemaakt wat haalbaar was./ Na installatie bleek dat de lampjes van de wasemkap kapot waren /Dat de achterplaat van de schouw niet geleverd was /Dat de koolstof filters van de wasem kap er niet bij zaten alsmede de beschrijving van oven en wasem kap./Bleek dat verlichting van vitrine gedeelte het niet deed omdat er kortsluiting in de stekke van één van de lampjes zat (werd heet en stonk./Bleek dat er 2 kastjes overwaren zonder een bovenblad die niet geplaatst konden worden ?En dat er tevens een boven kastje over was wat ook niet geplaatst kon worden.?bij oorspronkelijke keuken zat een dubbele spoelbak bij geleverde keuken maar één./omdat alle aangepast moest worden is ook nog eens het aanrechtblad met een 40 cm ingekort./Er zat geen gaslang voor aansluiting oven en gas fornuis bij.

Bij levering koolstof filters /een stuk blad voor twee over gebleven kastjes/één kasje aan passen met tevens blad daar boven met reeds geleverde materialen./Leverin 2 doosjes tegels voor achterwant.En levering van de ontbrekende beschrijvingen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste meneer Curvers, Bedankt voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen, excuses hiervoor. Ik ga de situatie bespreken met de klantenservice en zorg ervoor dat er contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 15 juni 2016 om 06:31 geantwoord

Beste meneer Curvers,

2 juni zijn wij bij u langs geweest en hebben naar weten de service 100% naar tevredenheid opgelost. Wij zullen de online klacht melden als zijnde opgelost. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben wil ik u verzoeken het contact te laten verlopen via webcare@brugman.nl. We helpen u alsnog graag verder!

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door albert 65