Klacht: Bagger stoelen

op 24 februari 2018 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In nov 2017 werden via Spijkenisse 2 stoelen geleverd. Schroeven en moeren lagen los in verpakking en 1 stoel had 2ehands poot. Terug naar winkel. Hier met schroeven uit showroom stoel redelijk gemaakt. Inmiddels weer beide stoelen alles los. Advies winkel ga er maar niet op zitten. Verder zeggen dat leverancier het moet oplossen, maar volgens het burgelijk wetboek hebben wij alleen met de winkel te maken. Wij kopen hier nooit meer wat. Wat een traag personeel, maar heel goed in af en doorschuiven. Gaan er volgende week rechtsbijstand op zetten. Inderdaad moeten ze gelegenheid krijgen te herstellen maar dat hebben ze direct na levering al gehad.

Gewenste Oplossing:

Als er als de wiedeweerga iemand komt om het op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door fam.de jong hellevoetsluis