Klacht: bagagecontrole

op 07 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Bij de bagagecontrole was een buitenlandse vrouw voor mij met een baby op haar arm. Ze wist misscchien nog niet van de vloeistoffen die niet meemochten en alle handbagage ging open. Vijf potten babyvoeding en onduidelijke fles, alle werd apart gezet en uiteindelijk mocht ze na een minuut of tien wegen en scannen ALLES meenemen. Toen ik aan de beurt was vond de bagagerecherche het nodig een tube handcreme waar nog 15% van de inhoud in zat, weg te gooien. Ik vroeg waarom waarop ik het antwoord kreeg, dat het weliswaar weinig inhoud had, maar dat hij uitging van de volle tube! Toen ik vroeg waarom al die babyvoeding wel mee mocht, zei hij dat baby\’s voorrang hadden. Fijn om te weten!!

Bij anderen werd in een dergelijk geval een extra plastic zakje gegeven waar het restproduct in gedaan werd. Was de bagagerechercheur ineens moe van zijn eigen goedheid en werd ik daar de dupe van? Hij moest misschien toch scoren..

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Reactie van de melder van de klacht clazien Imminkplatina

10 maanden geleden - Dit kan een mogelijkheid zijn om meer vloeistoffen mee te nemen.

Reactie van de melder van de klacht clazien Imminkplatina

10 maanden geleden - Het is toch een serieuze zaak zeg!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door clazien Imminkplatina