Klacht: Bagage

op 13 juni 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

op Zondag 29/05/16 heb ik een vlucht naar Nice genomen. Bij de Check-in had ik 1 valies + handbagage en een handtas. Ik mocht maar 1 stuk, dus handtas meenemen op het vliegtuig. Dit was geen probleem en heb mijn handbagage meegegeven.
Bij het vertrek op maandag 06/06/16 wou ik dus ook bij de check-in mijn handbagage meegeven samen met mijn valies. Tot mijn verbazing mocht dit niet. Ik ben met mijn handbagage en handtas doorgestapt naar de douane. Na de scanning werd mijn handbagage opzij gezet en natuurlijk bij het openen zag ik dat mijn zonneproducten – shower gel, shampoo enz daar in zaten met het gedacht dat deze mee mochten bij de check-in.
Ik versta niet dat dezelfde maatschappij verschillende reglementen heeft !! maar ondertussen heb ik wel een verlies van +/- 50 euro geleden.

ik zou hiervoor graag een vergoeding krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nini Luyten