Klacht: Badoo heb een malig een opdracht gegeven voor afschrijvind

op 04 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb via credits te kopen eemalig opdracht gegeven om 9,99 er af te alten schrijven en staan er gewoon 14x opdracht om het te laten afschrijven. Ben gelukkig al falliet en kan er niet worden afgeschreven van mijn rekening. Maar is een fout bij badoo.

Gewenste Oplossing:

als die 14x wegens een fout bij badoo niet meer in rekening worden gebracht. Kan het toch niet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 04 oktober 2016 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Deze betaling is gedaan aan Badoo. Voor meer informatie over de betaling of het abonnement raden wij u aan om contact op te nemen met Badoo.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door hjalmar1