Klacht: zichtbaar op google

stefan30 op 16 januari 2012 over Badoo.com in de categorie Datingsites

ik heb mijn profiel verwijdert maar blijf zichtbaar op google help me alstublieft…

niet zichtbaar op google

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Badoo.com

12 jaren geleden - Hallo, Wanneer u lid wordt heeft u de optie om in uw "Instellingen" de privacy-instellingen te wijzigen voor uw profiel. Als u de 3de optie in de privacy-instellingen de-activeert, kunnen zoekmachines, zoals Google, niet uw Badoo-profiel oppikken. Zoekmachines doen er helaas vrij lang over voordat zij verwijderde pagina's uit hun zoekresultaten halen. We hebben een verzoek bij Google ingediend om het profiel zo spoedig mogelijk uit hun zoekresultaten te verwijderen. Google doet er vaak zo'n 1-2 dagen over om zulk soort verzoeken te verwerken. Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

Badoo.com

Heeft op 22 maart 2012 om 13:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door