Klacht: veel functie fouten.

DijkstraSoft op 25 mei 2024 over Badoo.com in de categorie Datingsites

ik heb een klacht gemeld bij badoo dat ik geen gifjes kan scrollen met mijn pc en laptop ook niet.
hier hebben niks mee gedaan. ook heb ik gevraagd mijn oude badoo terug te krijgen voor voor mijn pc, word mij verteld dat ik zelf keuse heb gemaakt, maar dat is helemaal niet waar, sterker nog ze hebben me nooit gevraagd, nu heb ik probleem bij, nu moet ik altijd inloggen en opnieuw Verifiëren.
En badoo geeft verder geen gehoor ook niet op feedbacks

mijn oude badoo terug, was het beste voor pc en ogen. die nieuwe app is alleen voor telefoon, en niet geschikt voor pc, tevens is de nieuwe app zeer slecht voor de ogen op pc.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

Reactie van de melder van de klacht DijkstraSoft

3 weken geleden - Vind met verandering van de APP badoo niet meer aan oudere denkt, die nog met pc werken. tevens werkt die app ook niet goed, de oude badoo was perfect, ze moesten de mensen zelf meer keuze moeten laten maken, app of desktop. Nu vind badoo gewoon slecht.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DijkstraSoft