Klacht: ongewenste site

marco82 op 16 januari 2012 over Badoo.com in de categorie Datingsites

als ik mezelf google kom ik allemaal mijn eigen naam tegen op datings site en sex site.
Ik vind dat niet echt tof iemand anders gebruikt mijn e-mail adres.

Als u mijn verwijdert op alle site"s die met dating en sex temaken hebben

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Badoo.com

12 jaren geleden - Hallo, Vervelend dat dit is gebeurd. We hebben het profiel gevonden en dit verwijderd (u zult nu een "pagina kan niet gevonden worden" bericht zien als u de link bezoekt). Tevens hebben we een verzoek bij Google ingediend om het profiel zo spoedig mogelijk uit hun zoekresultaten te verwijderen. Google doet er vaak zo'n 1-2 dagen over om zulk soort verzoeken te verwerken. We horen het graag als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

Badoo.com

Heeft op 22 maart 2012 om 13:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door