Klacht: ongebruikt profiel verwijderen van google

lotus33 op 09 januari 2012 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Ook ik heb hetzelfde. Ik zie dat ik nog zichtbaar ben op google terwijl ik al aangegeven had dat ik dit account niet meer wil gebruiken.

account verwijdering

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Badoo.com beoordeeld.

Bericht van Badoo.com

12 jaren geleden - Hallo, Wanneer u lid wordt heeft u de optie om in uw "Instellingen" de privacy-instellingen te wijzigen voor uw profiel. Als u de 3de optie in de privacy-instellingen de-activeert, kunnen zoekmachines, zoals Google, niet uw Badoo-profiel oppikken. Zoekmachines doen er helaas vrij lang over voordat zij verwijderde pagina's uit hun zoekresultaten halen. We hebben een verzoek bij Google ingediend om het profiel zo spoedig mogelijk uit hun zoekresultaten te verwijderen. Google doet er vaak zo'n 1-2 dagen over om zulk soort verzoeken te verwerken. Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

Badoo.com

Heeft op 08 maart 2012 om 12:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door