Klacht: Badkamermeubel

op 04 juli 2021 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vorige klacht is na 1 reactie vanuit Brugman al op ‘opgelost’ gezet. In mijn optiek is een klacht pas opgelost als beide partijen naar tevredenheid instemmen met de uitkomst. Op mijn reactie (mijn 2e bericht) is al weken geen antwoord meer gekomen. Dit komt vermoedelijk door de status van de klacht (opgelost).

Zie hierbij mijn volledige klacht die dus niet opgelost is, maar nog gewoonweg open staat:
https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id985306

Gewenste Oplossing:

Zie hieronder mijn laatste reactie, wat gelijktijdig de oplossing voor mij zou zijn:

Beste mevrouw Verhoeven,

Dank voor de snelle reactie. Ik ben bekend met wat er geleverd wordt. Deze informatie is ook verstrekt door uw collega's. Wat ik niet correct vind is dat de Brugman/leverancier in korte tijd een aanpassing doet aan de te verkopen items en daar geen coulance regeling in treft. Het is immers niet mijn keuze om het hele meubel om te bouwen. Een nieuwe TL zou immers slechts 8,- kosten.

De minimale coulance zou in mijn optiek zijn om de standaard korting die ik voor mijn badkamer gekregen heb ook door te voeren op deze prijs.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey Kok

NB: Daarnaast vind ik het ook vreemd dat de klacht op opgelost staat. Dan zouden 2 partijen het eens moeten zijn met de oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 06 juli 2021 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kok,

Het spijt ons om te vernemen dat u niet tevreden bent met het antwoord die u van ons hebt gekregen op uw vorige review. Echter blijven wij ons standpunt in deze handhaven.
Als extra toevoeging op uw opmerking met betrekking een coulanceprijs, deze gaan wij niet vergoeden omdat u badkamer inmiddels niet meer in de 5 jaar afbouwende garantie zit.

Wat betreft het sluiten van een review. Op het moment dat wij een antwoord plaatsen krijgen wij de mogelijkheid vanuit Klacht.nl aangeboden om de melding te sluiten. Mocht u het niet mee eens zijn dan adviseer ik u om dit bij de Klacht.nl neer te leggen.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door JeffreyK