Wij hebben per abuis vorig jaar juli onze factuur dubbel betaald. Heel vaak gebeld en gemaild, maar nooit het dubbel betaalde bedrag terug gekregen. Lees meer
Goedemiddag,
Op het eerste oog lijkt deze site hoge reviews te scoren tot dat je verder inzoomt en alle klachten leest van mensen die hun geld na 6 maanden nog niet terug hebben.
Ik heb in september een badmeubel en waskom... Lees meer
Heb ik juni een bad besteld kreeg een telefoontje dat hij tijdens de transport stuk is gegaan zou mijn geld terug krijgen bijna december nog steeds niks ontvangen
Zovaak gebeld gemail geen geld terug bedrag rond de 400 euro Lees meer
Na annulering van de bestelling van ons bad hebben wij een bevestiging gekregen dat wij ons geld retour zouden krijgen.
20 juli de bevestiging gehad dat wij het geld retour zouden krijgen
Tot op heden is het nog niet gestort en hebben... Lees meer
In februari 2022 een bad besteld. Na 5 maanden wachten op de levering van het bad hebben we het geannuleerd. Nu meer dan de aangegeven 14 (werk)-dagen nog steeds ons geld niet terug. Klantenservice is ook meer dan vreselijk. Telefonisch... Lees meer
Klacht 1
Bestelling van douche cabine geplaatste bij Badkamer en Co. Volgende dag bestelling geannuleerd omdat mijn man vond het niet mooi. Creditnota was aan mij gemaild op 30 april 2022 maar het retour geld was tot nu toe niet ontvangen... Lees meer
Ben al 3 maanden aan het wachten op restitutie van € 550. Deze is onterecht betaald.
Ondanks herhaaldelijke toezeggingen dat het bedrag z.s.m. wordt gerestitueerd komt het bedrijf deze toezegging niet na.
Inmiddels talloze mailtjes, belletjes en berichten op de... Lees meer
In februari hebben wij badkamermeubels bestel.
Een wastafel en een hangkast.
De afspraak was dat ze midden maart geleverd zouden worden.
Helaas is het nog steeds niet geleverd. Lees meer
Ik heb een bestelling geannuleerd op 21 augustus en nog steeds mijn geld niet terug. De bestelling is dus wel betaald (reeds op 10 juni), maar door dat levering steeds werd vertraagd heb ik deze uiteindelijk moeten annuleren. Op 21... Lees meer
Op 1 april aangegeven dat de niet deugdelijke stoomcabine opgehaald dient te worden.
Tot heden alleen het bericht we komen als we in de buurt zijn.
Ook mijn geld hierdoor nog niet terug terwijl de wettelijke 14 dagen lang verstreken zijn. Lees meer