Klacht: Badkamer

op 13 december 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

We hebben in juni een badkamer gekocht bij brugman. Deze zou ook door hun geplaatst worden. Vanaf het eerste moment dat de badkamer opgemeten zou worden worden de afspraken niet nagekomen. Uiteindelijk zijn ze 19 november begonnen. Het slopen etc ging goed totdat de tegelzetter begon. Die heeft 2 dagen zijn gezicht laten zien want toen was de badkamer nog niet voor de helft klaar. Vervolgens is de tegelzetter niet meer op komen dagen. Alles heeft een week stil gelegen. Nieuwe tegelzetters gekomen die hebben alles op moeten lossen. We zijn nu 4 weken verder en er is nog niks gemonteerd. Het installatiebedrijf maakt afspraken voor een tijdstip en die komen vervolgens niet opdagen. Of tegen 4 uur en dan werken ze anderhalf à 2 uur en zijn weer weg. Nu kijken we de vloer na en dan zit er ook nog een kapotte tegel tussen Wij willen douchen!!!!!!!!!!!!. Hele slechte zaak dit en ik zal brug man ook bij niemand aanraden want ben het kotsbeu!!!!!!!

Ik wil dat er per direct iemand komt die het afmaakt!!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 15 december 2017 om 09:24 geantwoord

Beste heer / mevrouw Talens,

Het spijt mij om te horen dat de bouw van uw badkamer niet loopt zoals u wel gewenst had. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest. Waarvoor onze oprechte excuses. Ik heb zo juist de aannemer gesproken en hij vertelde mij dat er gisteren contact met u is geweest en dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.

Thea Verhoeven - Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Talens