Klacht: baby voeding

op 27 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Hallo,
Ik heb een klacht over de baby voeding bij de dirk van de broek in Schiedam op de lijst van bol’es.
Ben nou al 4 keer terug geweest en elke keer is nummer 1 van de baby voeding bonbébé er niet en wanneer die binnen komt weten ze ook niet.
Je wordt naar de kruitvat gestuurd want daar hebben ze ook baby voeding.
Dat is zo maar dan moet ik overstappen naar een ander merk terwijl ik al 2 1/2 maand de voeding daar haal. Nu moet ik dus naar een andere dirk winkel om het te halen terwijl ik het juist daar haal omdat het dichtbij en lang open is.
Slechte zaak vindt ik dat!

Ik ben tevreden als de baby voeding op voorraad is en weer in de schappen ligt!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 juni 2016 om 15:22 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik heb dit voor u uitgezocht en nagevraagd. Het blijkt dat onze leverancier dit product tijdelijk niet kon leveren. Hierdoor zijn de voorraden in de winkels op gegaan en ondanks dat zij het keurig bij bestelden, kwam er logischerwijs niks binnen. Inmiddels is het probleem verholpen en zal de Bonbebe nummer 1 weer in de winkel moeten liggen.

Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door g.i.