Klacht: Baby spijkerbroekjes geven af

op 15 oktober 2016 over Wibra in de categorie Kledingwinkels

Goedemiddag,

Erg blij met de nieuwe aankopen ( nieuwe kleding) voor onze meisjes tweeling. Na het dragen van de spijkerbroekjes zie ik dat deze enorm af geven. De nieuwe stoelverkleiner van mijn Stokke stoel is besmet met een blauwe kleur van de spijkerbroekjes. Ik baal hier enorm van.. De stoelverkleiners kosten €28,95 per stuk..

Nynke

Ik ben tevreden wanneer er een schadevergoeding plaats vindt.. Zodat ik nieuwe stoelverkleiners aanbkan schaffen. Dit gezien mijn nieuwe stoelverkleiners van de stokke stoel blauw gekleurd zijn..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wibra

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wibra nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Wibra

4 weken geleden - Geachte mevrouw Van de Voorde, Bedankt voor het melden van uw klacht. Om de klacht verder in behandeling te kunnen nemen, zouden wij graag het volgende van u ontvangen: 1. De artikelnummers van de spijkerbroekjes, welke benoemd staan op het waslabel aan de binnenzijde van de broek(en). 2. Enkele foto's van de opgelopen schade. Omdat het bijvoegen van foto's (bij ons weten) niet mogelijk is via Klacht.nl, willen wij u verzoeken de informatie door te zenden naar info@wibra.nl. Na ontvangst van deze informatie, zullen wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Wibra Supermarkt B.V.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Wibra in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wibra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wibra

Heeft op 29 november 2016 om 10:23 geantwoord

Geachte mevrouw Ten Voorde,

Op 9 november jl. hebben wij gereageerd op de klacht die u heeft ingezonden via Klacht.nl. Helaas hebben wij tot op heden geen reactie van u ontvangen, zowel niet via klacht.nl als via ons algemene mailadres. Zou u zo vriendelijk willen zijn te reageren, zodat wij deze klacht naar tevredenheid kunnen afronden?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Wibra Supermarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Nynke89