Klacht: Zeer late levering zonder enig bericht en dan ook zelf het retour moeten betalen

op 06 augustus 2019 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Op 22 juli bestel ik 2 artikelen welke ik nodig heb voor de vakantie waarvoor we op 29 juli vertrekken.
Ze adverteren dat vóór 15.00u besteld, morgen in huis.
Vervolgens hoor ik niets van hun tot uiteindelijk een mail op 31 juli dat de spullen zijn verzonden.
Natuurlijk heb ik hier niet op gewacht en ondertussen de spullen besteld bij een concurrent welke wel zijn beloftes nakwam.
De spullen heb ik niet meer nodig, ben inmiddels terug van vakantie, doordat Baby Tiener zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Retour bij hun is voor eigen rekening, dat wist ik van tevoren. Maar dit zou geen probleem zijn aangezien ze de dag erop zouden leveren en ik de spullen sowieso nodig had. Het lijkt me niet meer dan billijk dat, Baby Tiener compenseert voor de verzendkosten, doordat de reden van het retour niet mijn schuld is.
Dit weigeren ze.
Conclusie:
– Ze maken beloftes van een snelle levering: dit komen ze niet na;
– Na bestellingbetaling krijg je geen enkel bericht van de status, pas bij uiteindelijke verzending.
– GA NAAR EEN ANDERE WEBSHOP

- Wanneer ze zich of aan hun belofte gaan houden of anders deze belofte van hun website verwijderen;
- Hun klanten tussentijds informeren over de status.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngeWT