Klacht: Product beschadigd

op 08 augustus 2019 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Wij hebben een complete babykamer besteld. Bezorging was snel binnen een paar dagen was de kamer er al . Met het in elkaar begonnen de problemen al de gaten voor de houtpluggen waren te diep zodat de pluggen verdwenen , de verbindingsschroeven die doordraaien in het schroefdraad , schroeven van de scharnieren die doordraaien geen groot probleem groteren schroeven er in en het is opgelost hebben wij dus gedaan.Hoor natuurlijk niet bij een nieuwe kamer , bedje en linnenkast in elkaar gezet zag er netjes uit alleen op de schroeven van de scharnieren na dan .Komen we bij de commode was niks aan te zien we willen de boven plaat er op zetten, zit er een sticker op halen we die er vanaf zit er een beschadiging onder niet normaal met zo dure kamer.
Hebben we gelijk gemaild met foto’s erbij , krijgen we een reactie terug of dat we een foto willen opsturen , terug gemaild dat er foto’s bij de mail zaten. Er wordt niet meer gereageerd , Zijn toen maar gaan bellen wordt je eerst afgeblaft en wordt er opgehangen, weer terug gebeld iemand anders aan de telefoon kregen we te horen dat ze er nog mee bezig zijn .Die dag maar weer afgewacht twee dagen later weer terug gebeld krijg je weer te horen we zijn er nog mee bezig. Zo moeilijk is het toch niet om op de foto te kijken dat hij beschadigd is ,het is overduidelijk het is het eerst wat je ziet op de foto.

gewoon een nieuw bovenblad van de commode en dan heb ik het niet eens over de andere dingen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janenmaris