Klacht: Nooit bestellen

op 16 december 2019 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Zeer slechte zaak dit.
Gisteren een loopstoel besteld welke nog ruim op voorraad zou zijn. Vandaag gemaild wanneer ik de stoel kan verwachten geven ze aan dat dit pas in januari is en dat dit ook zichtbaar is op website, dit is inderdaad opeens aangepast.
Uiteraard ga ik geen kerstcadeau bestellen wanneer deze pas in januari leverbaar is!
Neem ik contact op met klantenservice wordt er niet een moeite gedaan om dit fatsoendelijk op te pakken,ik werk zelf bij een webshop en weet net als jullie dat jullie terug kunnen zien wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst en wat de voorraad op dat moment was! Wat een botte klantenservice en wat een vreselijk bedrijf dat jullie zo met klanten omgaan. Wel betaling ontvangen en verder geen service leveren, niet eens een mail met de levertijd verzenden. Nu natuurlijk weken op terug storting van aankoopbedrag wachten en kijken waar ik de loopstoel alsnog vandaan ga halen. Dieptriest dit!
Had ik de reviews maar eerder gelezen dan had je gezien dat goedkoop duurkoop is in dit geval… Stelletje ongeregeld is t… Dit is al te zien aan de reacties die je per email krijgt. En als je dan met screenshots aantoont dat het product in mijn kleur wel op voorraad was bij bestellen… En de roze niet, dan krijg je gewoon geen reactie meer en moet je tien dagen wachten op het bedrag dat al over was gemaakt… Zaak voor kassa dit… Snap niet hoe iemand hier iets wilt kopen met deze trustpilot score! Echt waar, koop hier niks!!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!!!!

Alsnog leveren deze week of per direct aankoopbedrag retour en excuses voor de asociale manier er met mensen wordt omgegaan plus tegemoetkoming voor alle tijd stress en ellende die men hiervan heeft!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

Reactie van de melder van de klacht GloriaHuppertz

3 maanden geleden - Ze moeten zich kapot schamen... Wat nou klacht niet willen behandellen??? Bezint eer ge begint met bestellen hier.. serieus... Als er iets mis gaat dan kun je t uitzoeken... Heb inmiddels bij babydump besteld... Vandaag wordt al geleverd... Misschien een voorbeeld aan nemen!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GloriaHuppertz