Klacht: Niets bezorgd wel betaald

op 24 november 2019 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Ik heb in september en regenhoes (20 euro) besteld maar werd maar nooit bezorgd. Vervolgens een mail gestuurd na 3 weken hoe het er mee stond. Duurde even omdat hij niet op voorraad was, maar kwam goed (zeiden ze) die week daarna ineens een tracktrace maar er is niemand geweest (terwijl er bij tracktrace zichtbaar was dat het bezorgd zou zijn) daar opnieuw over gemaild. Hun reactie: dat ze dit wel vaker deden als het product nog niet op voorraad was. Daarbij de vraag of ik dit product nog wel wilde of dat ik een heel goed ander alternatief wilde hebben (7,99, die waarschijnlijk niet eens past). Dus toen raakte ik wat geïrriteerd, en vertelde dat ik nog steeds mijn product wilde, waar ik al dik en maand geleden voor betaald, maar er inmiddels wel een extra compensatie bij wilde. Hieraan konden ze niet beginnen. Tot op heden heb ik mijn product nog steeds niet binnen! Zeer slecht!

Ik mijn product, excuses en wellicht een compensatie heb ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tiemersmat