Klacht: Levering

op 12 maart 2014 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Op 4-12-2013 heb ik een babykamer besteld bij de baby & tiener megastore online. Daarbij was vermeld dat de kamer medio februari geleverd zou worden. Eind februari contact gezocht met het bedrijf om te vragen waar mijn kamer bleef. Antwoord was dat de leverancier vertraagd was en het eind april geleverd zou worden! Aangezien ik begin juni ben uitgerekend was dit erg krap en wilde ik de bestelling annuleren. Dit ging niet zonder enige slag of stoot. Mevrouw zei dat daar annuleringskosten bij kwamen maar daar ging ik niet mee akkoord. Ik wilde de levering annuleren en mijn aanbetaling terug omdat de levering veel langer ging duren dat oorspronkelijk de afspraak was. Na wat emailverkeer wilde het bedrijf de orginele bon terug en dan zou de bestelling geannuleerd worden en mijn aanbetaling van 100,- terug gestort worden. Dinsdag 4-3-2014 heb ik deze bon op de bus gedaan. Gister weer gemaild naar deze instantie of de bon al binnen was en tot mijn grote verbazing was deze nog steeds niet aangekomen en gaven hun mij aan dat als de bon binnen is de bestelling geannuleerd zou worden en het bedrag terug gestort zou worden. Gevoelsmatig heb ik het idee dat deze bon nooit aan zal komen na alle recensies te hebben gelezen. Het bedrijf verwijderd iedere slechte recensie en laat alleen de goede staan. Sommige klanten zetten hun slechte recensie onder het kopje goede recensie. U begrijpt dat ik dit natuurlijk geen stijl vind. Ik heb het juridisch loket gebeld en hun kunnen hier geen zaak van maken omdat het om een te klein bedrag gaat. In hun algemene voorwaarden staat ook niet vermeld dat ze de orginele bon terug willen hebben als er opgezegd wordt. Wat er wel staat is dat de bestelling max 30 dagen mag duren. Deze wordt overschreden door het bedrijf.

Levering van de babykamer Tamara wordt geannuleerd en ik mijn aanbetaling van 100,- terug heb.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saum