Klacht: Laffe service afhandeling

op 26 juli 2013 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerder dit jaar voor 1400 euro een bed en kast gekocht bij de megastore in Sliedrecht.
Na bezorging blijft de achterplank niet gelakt te zijn van het bed.
Bellen en er komt iemand kijken.
Na constatering geeft men toe dat dit niet goed is.
Uiteindelijk besteld men een nieuwe plank.
Helaas ziet de monteur al gelijk bij levering dat dit niet de goede kleur wit is.
Weet u wat : we leveren een geheel nieuw bed.
Weer 6 weken wachten.
Verassing : weer kleur verschil !!!!

Nu na een zeer lange tijd : geeft zowel de fabrikant BOPITA als dit slechte bedrijf baby en tiener megastore de boel op.
Men doet het af ; het staat toch tegen de muur, dus we moesten maar niet zo moeilijk doen.

TRIEST !!!!!!!!!

Mensen trap hier niet in ; een belabberde tent waarin je veel geld betaald voor bedden die klaarblijkelijk twee kleuren mogen hebben.
Zeg het voort !!!!

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming in op zijn plaats !!, eerder wilde men dit afdoen met een tegoedbonnetje van 25 euro !!. Wederom triest

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin.ritsema