Klacht: Commode van babykamer Simone

op 20 september 2019 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de commode van mijn dochter de babykamer vanaf dag 1 gekregen met een klacht over de lades. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice met het verzoek om een nieuwe commode te krijgen omdat het een fabrieksfout is ‘ geconstateerd door de eerste monteur’ . Maar baby en tiener weigert een nieuwe commode op te sturen. Daarvoor in de plaats sturen ze opnieuw een monteur die de schroeven opnieuw heeft verplaatst.

Ik heb vanaf begin nooit optimaal gebruik kunnen maken van de commode wat je wel verwacht als je een nieuwe commode koopt uit de winkel. Ik vind de klantentevredenheid schandalig!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe commode

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbensouni